Maja Sablewska od menedżerki gwiazd poprzez stylistkę i prowadzącą programy modowe, doszła do pozycji wpływowej influencerki.
Wzorem innych gwiazd i celebrytek Maja Sablewska postanowiła stworzyć własną markę. Postanowiła firmować produkt, który jest jej szczególnie bliski.
Marka SABLEWSKA ma jeden cel – ubierać kobiety w pewność siebie i jakość na którą wszyscy zasługujemy. (…)
Nasz COLLAB to fascynacja modą i designem, pierwszy, ważny krok w budowaniu mojego brandu.
Jako perfekcjonistka nie chodzę na ustępstwa, nie ulegam kompromisom, ale ten swój cel nie zrealizowałabym bez silnego partnera [biznesowego – przyp. red.].
I tak Maja nawiązała współpracę z firmą Gabriella – jest to firma pończosznicza działająca od 1996 roku w Łodzi. Dlaczego jednak Sablewska zdecydowała się na produkcję rajstop?
Pomysł zrodził się z potrzeby – sama, od zawsze poszukiwałam rajstop idealnych.
A, że takich nie znalazłam – postanowiłam je stworzyć.
Celebrytka pochwaliła się też, że jej rajstopy są tak perfekcyjne, że aż niewidoczne!
Jestem bardzo zadowolona z efektu końcowego. A najlepszym dowodem na to jest komplement jaki usłyszałam w czasie sesji kampanijnej, którą wspólnie z @adamcekiera wyprodukowałam – „Tych rajstop nie widać”!
– napisała.