Po aferze związanej ze wpisem Basi Kurdej-Szatan na temat Straży Granicznej, sieć Play zdystansowała się od aktorki.
W oficjalnym oświadczeniu zapewniano, że współpraca reklamowa nie została zerwana. Jednak po tych komunikatach Play po cichutku wycofała reklamy z Basią Kurdej-Szatan.
Tymczasem po światach Bożego Narodzenia ruszyła kampania noworoczna i w reklamie widzimy inną aktorkę z „M jak Miłość”!
„Noworoczne okazje w Play” to reklamy w których zachęcani jesteśmy do przeniesienia numeru do tej sieci. Otrzymać możemy korzystny abonament oraz zakupić smartfona w korzystnej cenie.
W nowych spotach sieci pojawiła się niekwestionowana gwiazda „M jak Miłość” czyli Anna Mucha!
Czy to oznacza zakończenie współpracy z Barbarą Kurdej-Szatan? W rozmowie z serwisem Wirtualne Media, Ewa Sankowska-Sieniek z biura prasowego Play powiedziała:
Od dłuższego już czasu nasze reklamy występują w kilku odsłonach. Są wersje z udziałem obu naszych sprzedawców, tylko z jednym ze sprzedawców, bez udziału sprzedawców – koncentrujące się na aspekcie sprzętowym (smartfony, czy inne urządzenia towarzyszące ofertom).
Tym samym sieć nadal nie chce udzielić informacji na temat statusu współpracy z Kurdej-Szatan.