Firma produkująca musy, soki i smoothie założyła nową markę, która oferuje alkohol w tubkach.
Pomysł na taki produkt wywołał ogromne oburzenie w sieci i założono już sprawę w UOKIK.
Kto produkuje alkohol w saszetkach?
Alkohol w tubkach
Jedzenie w tubkach robi furorę na polskim rynku, choć dietetycy przestrzegają, że takie produkty nie są zdrowe. W przypadku musów owocowych brakuje procesu gryzienia (a więc i świadomości jedzenia), a pozostałe czyli owsianki, deserki czy kremy to najczęściej bomby kaloryczne, które łykamy bez uważności.
Teraz to tego „zacnego” grona dołączają „małpki” w tubkach.
Voodoo Monkey – małpki w tubkach
Voodoo Monkey to alkohole w tubkach produkowane przez OLV Spółka Akcyjna. Ta sama spółka pod marką OwoLovo oferuje musy, soki i smoothie:
OWOLOVO to polska firma rodzinna założona przez prawdziwych pasjonatów, ludzi kochających rodzime owoce i warzywa.
– czytamy na ich stronie.
Ta sama firma chce ułatwić konsumentom szybkie i bezproblemowe spożywanie alkoholu.
Alkohol w tubkach producent
I chwali się w sieci:
Voodoo Monkey to nie tylko marka, to prawdziwy buntownik w świecie alkoholi.
Jesteśmy pionierami, którzy zmienili sposób, w jaki doświadczasz alkoholu, oferując go w odważnie zaprojektowanych tubach.
(…) Voodoo Monkey to synonim najlepszej jakości, kreatywności i odwagi.
Voodoo Monkey produkty
W ofercie znajdziemy czystą, 40% wódkę, likiery owocowe z 15% zawartością alkoholu oraz wódki smakowe – wiśniówkę i malinówkę z 28% alkoholu.
Tubki są bardzo kolorowe, z rysunkami owoców i do złudzenia przypominają saszetki z produktami dla dzieci.
Dla wysoko funkcjonujących alkoholików
Jak pisze bloger PigOut, alkohol w tubkach może drastycznie wpłynąć na wzrost spożycia alkoholu i ułatwić do niego dostęp dla dzieci.
Dorośli będą mogli niepostrzeżenie wychylić „setkę” w pracy, w kinie, w samolocie, w pracy czy nawet na spacerze z dzieckiem
Trzeba przyznać, że producent tego wynalazku wprowadził nie w kij dmuchał innowację. Gejmczendżer dla wszystkich wysoko funkcjonujących alkoholików. Dzięki danokowemu opakowaniu prawdopodobnie uda im się jeszcze dłużej oszukiwać siebie i otoczenie, że jest git. Laur Konsumenta 2024.
– podsumował.
Interwencja UOKIK
Senatorka Anna Górska z partii Razem podjęła już działania w sprawie saszetek z alkoholem:
Alko-tubki wymagają kontroli i reakcji. Zaczynam od interwencji do
@UOKiKgovPL
Tymczasem na facebookowym profilu firmy, internauci apelują do OLV, aby firma sama wycofała się z tego projektu i nie sprzedawała alkoholu w tubkach.
Wyświetl ten post na Instagramie
Alko-tubki wymagają kontroli i reakcji. Zaczynam od interwencji do @UOKiKgovPL pic.twitter.com/hSGRdZXgPg
— Anna Górska / Senatorka RP, okręg kaszubski (@AnnaGorska_PL) September 30, 2024