BIZNES&POLITYKA

Producent musów owocowych wypuścił wódkę w tubkach!

Firma produkująca musy, soki i smoothie założyła nową markę, która oferuje alkohol w tubkach.

Pomysł na taki produkt wywołał ogromne oburzenie w sieci i założono już sprawę w UOKIK.

Kto produkuje alkohol w saszetkach?

 

https://www.instagram.com/pigoutbox/

 

Alkohol w tubkach

Jedzenie w tubkach robi furorę na polskim rynku, choć dietetycy przestrzegają, że takie produkty nie są zdrowe. W przypadku musów owocowych brakuje procesu gryzienia (a więc i świadomości jedzenia), a pozostałe czyli owsianki, deserki czy kremy to najczęściej bomby kaloryczne, które łykamy bez uważności.

Teraz to tego „zacnego” grona dołączają „małpki” w tubkach.

 

Voodoo Monkey – małpki w tubkach

Voodoo Monkey to alkohole w tubkach produkowane przez OLV Spółka Akcyjna. Ta sama spółka pod marką OwoLovo oferuje  musy, soki i smoothie:

 

OWOLOVO to polska firma rodzinna założona przez prawdziwych pasjonatów, ludzi kochających rodzime owoce i warzywa.

– czytamy na ich stronie.

 

Ta sama firma chce ułatwić konsumentom szybkie i bezproblemowe spożywanie alkoholu.

 

 

Alkohol w tubkach producent

 

I chwali się w sieci:

 

Voodoo Monkey to nie tylko marka, to prawdziwy buntownik w świecie alkoholi.

 

Jesteśmy pionierami, którzy zmienili sposób, w jaki doświadczasz alkoholu, oferując go w odważnie zaprojektowanych tubach.

 

(…) Voodoo Monkey to synonim najlepszej jakości, kreatywności i odwagi.

 

https://www.facebook.com/VoodooMonkeypl

 

Voodoo Monkey produkty

W ofercie znajdziemy czystą, 40% wódkę, likiery owocowe  z 15% zawartością alkoholu oraz wódki smakowe – wiśniówkę i malinówkę z 28% alkoholu.

Tubki są bardzo kolorowe, z rysunkami owoców i do złudzenia przypominają saszetki z produktami dla dzieci.

 

Dla wysoko funkcjonujących alkoholików

Jak pisze bloger PigOut, alkohol w tubkach może drastycznie wpłynąć na wzrost spożycia alkoholu i ułatwić do niego dostęp dla dzieci.

Dorośli będą mogli niepostrzeżenie wychylić „setkę” w pracy, w kinie, w samolocie, w pracy czy nawet na spacerze z dzieckiem

 

Trzeba przyznać, że producent tego wynalazku wprowadził nie w kij dmuchał innowację. Gejmczendżer dla wszystkich wysoko funkcjonujących alkoholików. Dzięki danokowemu opakowaniu prawdopodobnie uda im się jeszcze dłużej oszukiwać siebie i otoczenie, że jest git. Laur Konsumenta 2024.

– podsumował.

 

Interwencja UOKIK

Senatorka Anna Górska z partii Razem podjęła już działania w sprawie saszetek z alkoholem:

 

Alko-tubki wymagają kontroli i reakcji. Zaczynam od interwencji do
@UOKiKgovPL

 

Tymczasem na facebookowym profilu firmy, internauci apelują do OLV, aby firma sama wycofała się z tego projektu i nie sprzedawała alkoholu w tubkach.

 

Wyświetl ten post na Instagramie

 

Post udostępniony przez PigOut (@pigoutbox)