Firma Wawel prowadzi kampanię na Instagramie. Jednak treść promowanych postów jest szokująca!

Wawel czyli firma produkująca słodycze, a przede wszystkim czekoladę, promuje swoje produkty w szokujący sposób. Na instagramie pojawiły się posty zachęcające do niekontrolowanego łakomstwa i sugerujące, że zdrowa dieta i forma, potrzebne są tylko na lato, a wszystko to w kontekście jesieni.
Jesień. Oficjalnie możemy odetchnąć z ulgą 😌 i odłożyć w kąt wszystkie „letnie wyrzeczenia”. Nikt już nie oczekuje, że będziemy wyglądać jak żywa reklama fitnessu w bikini 👙. Można spokojnie owinąć się kocem, zakopać „ambitne” plany na kaloryfer na brzuchu 💪 i bez najmniejszych wyrzutów sumienia otworzyć pudełko pralinek 🍫. Bo przecież pod grubym swetrem 🧥 i tak nic nie widać – a jeśli ktoś twierdzi inaczej, niech sam spróbuje dostrzec sześciopak przez warstwę wełny 🧶.
Jesień to nasze oficjalne alibi 🕵️♀️.
– czytamy we wpisie.
Dalej czytamy, że to jesień ma być wytłumaczeniem dla zaprzestania dbania o siebie.
Jesień to nasze oficjalne alibi 🕵️♀️. Koniec presji, że trzeba liczyć kalorie 🔢, popijać zielone szejki i udawać, że hummus naprawdę smakuje 🙄. Teraz króluje kakao ☕ – gorące, najlepiej z bitą śmietaną, w kubku wielkości wiadra (obowiązkowo w kształcie dyni 🎃). Do tego tabliczka ulubionej czekolady (albo dwie, nie róbmy z siebie bohaterów 😏). I nagle życie odzyskuje sens – ma smak kakao, karmelu i nugatu 🤎.
Na koniec pojawia się podsumowanie:
Jesień to najlepszy moment, żeby przypomnieć sobie, że „robienie formy” jest sezonowe 📆, a przyjemność jedzenia – absolutnie ponadczasowa ⏳. Choć oczywiście zachęcamy do dawkowania sobie słodyczy*
Zrozumiałe jest, że firma produkująca słodycze chce je promować. Jednak folgowanie sobie ze słodyczami i uznawanie, że zdrowa dieta jest tylko „na lato”, to nic innego jak zachęta do nie dbania o siebie, a wspieranie emocjonalnego jedzenia.
Ktoś więc chyba za bardzo „popłynął” z pomysłami na treści reklamowe.

Wyświetl ten post na Instagramie