BIZNES&POLITYKA CELEBRYCI

Lubella żeruje na influencerach? Zobacz JAKI konkurs przygotowała marka makaronu!

Lubella to jedna z najbardziej znanych polskich marek makaronu. Chcąc wypromować nowy produkt „Lubella Express 2 minuty”, firma postanowiła wykorzystać ambicje początkujących influencerów.

„Zawód” influencera wydaje się być bardzo atrakcyjny i wiele osób publikuje różne treści w sieci – licząc na to, że zostaną one zauważone. I właśnie taką „szansę” na  dostrzeżenie, ma dawać Lubella.

 

https://www.facebook.com/Lubella.Uwielbiam/?ref=page_internal

 

Firma przygotowała konkurs pt. „Zostań ambasadorem marki Lubella” i jest on niczym innym jak wykorzystywaniem aspiracji influencerów w celu promocji marki.

 

Konkurs Lubelli trwa przez 3 miesiące tj. w terminie 16.06-15.09.2023 r. W tym czasie influencerzy mają publikować na swoim Instastories przepisy w wykorzystaniem makaronu.

Na swoim nagraniu influencerzy mają pokazać paczkę makaronu Lubella Express 2, poprawnie wypowiedzieć jego nazwę i podkreślić, że gotuje się on tylko 2 minuty.

 

A co można wygrać? Z lektury regulaminu wynika, że zarówno ilość, jak i wartość nagród jest bardzo „konkretna”. Otóż nagrodą jest „kontakt” z organizatorem, a ilość nagrodzonych nie została podana, może się też zdarzyć, że nikt nie wygra:

 

„§ 7 NAGRODY
1. Nagrodą w Konkursie jest podjęcie kontaktu przez Organizatora ze Zwycięzcą w celu
rozwinięcia współpracy w zakresie promowania marki Lubella. Zasady współpracy zostaną
ustalone między Organizatorem i Zwycięzcą indywidualnie.
2. Liczba wyłonionych Zwycięzców jest nieograniczona.
3. Zwycięzcom Konkursu nie przysługuje prawo żądania wymiany nagród przewidzianych
w Regulaminie na nagrody innego rodzaju, w tym wypłaty równowartości nagrody w formie
pieniężnej.
4. Organizator zastrzega sobie prawo do nie wyłonienia Zwycięzców w przypadku braku
satysfakcjonującej jakości opublikowanych Zadań konkursowych.”

 

Jak można się domyślić, znani influencerzy kulinarni nie wezmą udziału w takim konkursie – marka zapewne sama nawiąże z nimi kontakt i ustali warunki finansowe współpracy.

Natomiast szereg osób, które aspirują do miana influencera może się skusić na udział w konkursie Lubelli. Tym samym marka przez trzy miesiące będzie za darmo prezentowana w sieci przez takie właśnie osoby. Później zaś Lubella, albo nawiąże z nimi współpracę, albo i nie.

Tak więc pod względem marketingowym jest to z pewnością świetny koncept. Szkoda tylko aspirujących influencerów, którzy za darmo będą robić reklamę makaronowi…

 

>>>Chcesz zamówić dietę pudełkową? Zobacz nasz RANKING!

tocelebryci.pl
Polityka prywatności / cookies

W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celach optymalizacji treści dostępnych w naszych serwisach oraz dla statystyk. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej w Polityce Prywatności