W wielu miastach pojawiły się bilboardy z napisem “Kochajcie się mamo i tato”.
Już w lutym rozpoczęła się kampania “Kochajcie się mamo i tato”. Grafika jest bardzo prosta. To tylko napis pisany szkolnym pismem dziecka. Wygląd, a także treść daje jasny przekaz, że autorem tego apelu jest dziecko, które zwraca się do swoich rodziców.
Wiele osób doszukuje się w kampanii “Kochajcie się mamo i tato” odpowiedzi na proaborcyjny Strajk Kobiet. Nawet jeśli tak jest, to organizatorzy nie mówią tego wprost. Jak czytamy na stronie sychar.org czyli Stowarzyszenia Trudnych Małżeństw SYCHAR:
Organizatorem akcji jest “Fundacja Nasze Dzieci – Edukacja, Zdrowie, Wiara” – www.fundacjakornice.pl. [strona Fundacji nie działa – przyp. red.; dostęp 11.03.2021]
Wspólnota Trudnych Małżeństw SYCHAR zgodziła się na umieszczenie swojego logo na tych plakatach, ponieważ podziela wartości, które Fundacja ma w swoich celach statutowych – “wspieranie rodzin, jako naturalnego i najważniejszego środowiska wychowawczego dla człowieka”.
Przesłanie kampanii jest bardzo proste. Jednak czasem i o takich sprawach należy przypominać:
Celem akcji plakatowej jest promocja wartości miłości małżeńskiej i rodzicielskiej. Nie ma ona innych celów poza pokazywaniem wagi dobrych, prawidłowych relacji pomiędzy rodzicami, małżonkami dla tworzenia trwałych więzi małżeńskich i rodzinnych, co stanowi podstawę prawidłowego, zdrowego rozwoju dzieci.
“Kochajcie się mamo i tato” to kolejna po #niewnaszymimieniu inicjatywa prezentująca odmienne od Strajku Kobiet poglądy. Akcja „Nie w naszym imieniu” [zobacz tutaj] wprost sprzeciwia się proaborcyjnym poglądom. Kampania zorganizowana przez “Fundację Nasze Dzieci – Edukacja, Zdrowie, Wiara” zachęca po prostu do spojrzenia z miłością na drugiego człowieka i budowaniu rodziny.